Jie sužinojo esmines urbanistines teorijas, visapusiškai analizavo nagrinėjamą teritoriją, skaitė knygas, nardė erdvinių duomenų bazių tarpekliuose ir teisės aktų bei galiojančių teritorijų planavimo dokumentų labirintuose.
Jie kūrybiškai ieškojo duomenų, argumentų ir įvairiopai puiki sprendimų atsižvelgiant į vietos specifiką gamtiniu, socialiniu ir ekonominiu požiūriu.
Jie taikė GIS - duomenų analizei ir savo idėjų vaizdavimui.
Jiems teko kalbėtis ne tik su 3-5 dėstytojais, bet ir su vietos žmonėmis, bendradarbiauti su kolegomis.
Iš jų reikalavo puikaus savo idėjų pateikimo žodžiu, raštu ir grafiškai - schemomis.
Daugiau apie nuveiktą darbą ir jo akimirkas: https://www.facebook.com/geografijairkrastotvarka/posts/pfbid0i5gYuToe1ZRNZZT7DsB8hpwziK9x2Px6xXE5hgtcuNGzMwriFqyfHrfiiXDMU4Agl